Sunday, February 6, 2011

Khurafat...ada bau x sedap

Korang ada tgok movie "KHURAFAT" ?
Aku baru je balik dari tgok wayang cite tu. Not Bad! ada banyak benda menarik tentang movie ni. Biasanya aku x penah takut pun tgok cite hantu made in MALAYSIA. Tapi movie nie..sesekali aku terkejut sama! Bukan pasal takut..tp unsur suspen nya nampak berkesan utk aku terkejut beruk!

Sedang sedap aku menghayati babak2 menarik cite KHURAFAT ....tetiba terdengar bunyi suara budak kecik. "Halooo...knapa bawa budak kecik tgok cite cam nie??" x paham betul aku dgn mak bapak yang x sensitif pasal benda nie.. Budak bawah umo 1 tahun pulak tu! Pihak pengurusan cineplex pun satu. Knapa lepaskan bebudak bawah umo 18 tahun masuk! dh jelas2 movie nie utk 18 tahun ke atas...Tak PAHAM-Tak PAHAM!

Yang bestnya..efek audio memang bagus giler! tapi lagi hebat pasal cite nie... ada jugak efek bau! Ghau-ghau baunya! Hushhh...kalo iye pun nak melepas..jangan la dalam panggung wayang. X paham aku! Memang x sedap sungguh bau...

P/S : kalo nak tgok wayang cite hantu....jangan KENTUT di dalam panggung!

1 comment:

  1. hahahaha....alu xjd ku tido kt kolej mlm tdik...ira takut nk blt rumah sorg

    ReplyDelete

Chenal