Monday, February 7, 2011

GEGAR 1,000 BLOG OLEH BEN ASHAARI

SAYA SOKONG DUNIA BLOG dan SAYA SUKA KERANA SAYA MINAT MENULIS dan MEMBACA BLOG ! ANDA BAGAIMANA ??

Dunia blog - dunia baru yang aku minat! Aku mmg suka menulis (walaupun menulis bukan kepakaran aku. ayat pun tunggang langgang) dan memang suka membaca blog (walaupun kekadang tertido depan laptop dengan denguran sayup2 kedengaran). Enjoy la kekadang.dengan dunia blog nie. Nie blog kita..suka hati kita la nak luahkan apa. Suka ke tak suka tu lain cerita la. Janji ada....

"Tak ada blog pun bukannya mati pun". Tapi bla ada blog nie...upgrade la sket dunia IT nie. Alhamdulillah....

Untuk Ben Ashaari nak gegar 1,000 Blog...harap2 suksess la!

7 comments:

  1. slm kunjungan
    melawat dan menggegarkan blog anda!
    referral dari blog abg ben=)
    nice blog;)
    interactive multimedia

    ReplyDelete
  2. Susah sekrang mencari lelaki maskulin knp yer ada kat sini ker... mcm mana ciri2 lelaki maskulin bagi anda..

    ReplyDelete
  3. SaLaM ZiaRaH DaRi SiS... JoM TeRJaH BLoG SiS... n FoLo La Lau SuDi... (^_____^)V http://nadiah-muhammad.blogspot.com/2011/03/oh-cara-mengfollow-secara

    ReplyDelete
  4. dtg gegarkan blog ni :)
    feel free,visit my blog lak :)

    ReplyDelete
  5. Nadh datang melawat,
    Salam ziarah, salam kenai dari Nadh

    Entry khas buat adik2 baru lepas SPM Jangan Pernah Berubah

    ReplyDelete

Chenal