Friday, January 14, 2011

Sahabat SELAMANYA


Anak aku suka lagu nie..

Aku pun br je dengar lagu nie. Best jgk! simple..dan sedap d dengar! kalo tak pasal anak aku ikut nyanyi lagu ni, x perasan pun lagu Kumpulan Padi nie! (ntah cam ne anak leh tau dulu lagu nie dr aku..hurm!)

Lagu tema 'Upin dan Ipin' - lagu yang mudah untuk diingati kanak2 sebaya anak aku!


Sahabat Selamanya - title yang sgt2 menarik. "Kau dan aku sahabat, untuk selama-lamanya" bait yang cukup bermakna untuk kita menghargai erti persahabatan.

SAFARALIWATI...sahabat aku untuk selama-lamanya! sentiasa berada d sisi aku bla aku memerlukan. Terlalu banyak pengorbanan untuk aku. Aku sangat bangga ada sahabat yang sangat setia sepertinya. Seorang lagi sahabat aku yang kecil nie..Azwa Safrina Wardina, yang sentiasa saja menemani aku kemana saja. Budak yang banyak mulut nie...sahabat yang sangat akrab.
Untuk sahabat2 yang lain...
TQ..utk semuanya!

Mizz Coki - blogger yg happening! n geng skolah Sri Muara! bla la nak blanja aku nie??

No comments:

Post a Comment

Chenal