Tuesday, January 18, 2011

CTfm...Dato' Siti dh ada radio sendiri!!

Malam td aku mendapat info dr sahabat lama - Aji Azizi tentang RadioCTfm.com. Cuba korang klik..
Kebetulan Aji Azizi br beberapa hari mjadi Dj secara sukarela d RadioCtfm. so..xcited jugak la nak tau, apa yg menariknya radio online sebegini. X penah tau plak aku - wujudnya radio utk Dato' Siti Nurhaliza! Orang macam aku nie jarang dh dengar radio..yang aku tau Hotfm, Catfm, Radio Era, Hitzfm, Sarawakfm...

CTfm wujud kerana peminat! (tgok betapa sayangnya peminat kat Siti! bertuah sungguh). Khabarnya beroperasi sejak 15 Jun 2009 oleh peminat dr Singapura. Korang layari sendiri laman sesawang Radio CTfm tu sendiri je la. K! Aku nk cite panjang pun bknnya aku tau sangat pun. Aku nie layan jee...
Mdengar Aji Azizi bersiaran langsung malam tu..mmg menarik! bertugas d konti bilik tidur agaknya! nampak santai...dan semua lagu dr koleksi Siti Nurhaliza. Sesekali terdengar si Aji Azizi tersasul dengan loghat melayu sarawaknya. Nak request lagi pun bleh je - kalo korang 'like' facebook RadioCTfm. Dj2 bertugas secara sukarela seperti d bawah :


Khairee (Khyree) Mohamed Karim
[Segmen BERSAMA... - Selasa]
Pengasas/Pegawai Tenaga Manusia/DJ
Berasal Dari Singapura

Muhammad Azizi Bin Rahim @ Azhezi @ Adji
DJ [Segmen MEMORI MEMOIR - Khamis]
Berasal Dari Miri Sarawak, Malaysia

Mohd Rashidi (Sidi) Mohamad Isa
DJ [Segmen INSPIRASI MUZIK SITI NURHALIZA - Jumaat]
Berasal Dari Ipoh, Perak, Malaysia

Noorleen Fazleen
Dj [Segmen INSPIRASI MUZIK SITI NURHALIZA - Sabtu]
Berasal Dari Sitiawan, Perak, Malaysia

Puteri N. S. (Duta Lara)
DJ [Segmen CELOTEH CIK DL - Isnin]
Berasal Dari Batu Pahat, Johor Bahru

Nur Fazliah (Liah) Md Ali
Ketua Pegawai/DJ
[Segmen BERSAMA... - Rabu]
Berasal Dari Singapura

RadioCTfm.com - tidak lah segah stesen radio yang ada. Mungkin sekadar perhatian peminat kepada Siti Nurhaliza. Gud luck la..kat CTfm team!







1 comment:

  1. perghh.. ct makin maju.. pasni tak mustahil ada stesen tv sndiri plak..
    dia masih muda..

    ReplyDelete

Chenal