Monday, October 17, 2011

Cik Lyndawawa nak konvo!!


Bla baca entri pasal Cik Lyndawawa akan convo kat UNIMAS...suka jugak aku nak mencelah bercerita pasal UNIMAS.

Tahun nie (2011)....konvokesyen d UNIMAS macam tak cukup publisiti. Masih x nampak sebarang banner program tu akan berlangsung d Kota Ilmu (Samarahan) dalam masa terdekat ni. Cuma dengar cakap2 orang je..termasuk my wife. Semalam (Ahad) - aku berulang alik dari Kuching - Kota Samarahan...memang sah x nampak apa2 tanda pesta tersebut akan berlangsung d Kota Samarahan. Mungkin UNIMAS x cukup bajet nak buat promosi kott tahun nie!
Dewan yang baru siap..buat pertama kali digunapakai untuk Pesta Konvokesyen UNIMAS 2011
Kak Ainie..sure dah tempah gerai untuk jual jambangan bunga sempena pesta konvo nie. Time nie la ramai peniaga2 tempatan nak cari rejeki lebih.

Abang aku & bebudak opis aku plak sibuk nak join pertandingan memancing minggu depan nie d UNIMAS - antara program sempena konvokesyen tersebut. Khabarnya ada hadiah menarik...! Tu pun kalo la ikan tu nak makan umpan korang la kann! Kalo kail panjang sejengkal..jangan nak duga ikan d Tasik UNIMAS.
TASIK UNIMAS...

Lama tak mencemar diri untuk tengok pesta konvokesyen UNIMAS. Walaupun kampus dekat je dengan kampung aku. Tahniah kepada semua graduan UNIMAS yang telah pun menamatkan pengajian termasuk Cik Lyndawawa. Terbaekkkk!

3 comments:

  1. Tasik cinta ya.. Umpan pakei gambar Kim Kardashian jak.. haha..

    ReplyDelete
  2. AmirFX : kenal ndak ikan sio ngan Kim Kardashian? d jamah nye ajak umpan yo klakk!

    ReplyDelete

Chenal