Wednesday, March 2, 2011

Syahdu

Dulu zaman blajar..aktif jugak masuk nasyid nie. Bila teringat zaman tu huhhh "sumbangnya soraaa aku". Pasal tu la aku x berangan pun nak masuk AF. heheh

Entri ni....bkn la nak cerita pasal sora aku sedap ke x sedap. Ni nak habaq pasal lagu nasyid yang aku suka. Nie lagu febret aku..

Ni versi Far East untuk lagu Syahdu. Dah d'modenkan! Apa kata korang dengar plak versi original, asal lagu Syahdu ni. Dendangan kumpulan Suara Firdaus >

Lagu 'Syahdu' nie..memang syahdu giler. Aku suka lagu ni...pasal irama dan alunannya mengasyikkan. Kira sedap halwa telinga aku mendengarnya..

Korang x dengar lagi kalo solo dia nyanyi 'live' - bleh nangis dengar sora dia.

5 comments:

  1. Lamak sik dgr lagu nasyid kedak tok... Nang menar padah dirik.. Syahdu jak bila nengarnya...

    ReplyDelete
  2. lagu rock berlirik ketuhanan minat tak?

    ReplyDelete
  3. sik sangkak lah, faveret kito samo. Time blajar dolok pun ku ado mbeli album lagu soro firdaus tuk. Lagu Daus jak ku sikdo..

    ReplyDelete
  4. AmirFX : layan...k nenang jiwo yg kaco!
    gadisBunga : layan semua lagu...dangdut pun layanz.
    Usu : masih ado nyimpan album yo ka?

    ReplyDelete
  5. erm betol tu, sesuai ngan tajuknye..mmg syahdu..

    meh ke rumah..
    ~oh student!~
    keep in touch ye..♥♥♥

    ReplyDelete

Chenal