Monday, March 28, 2011

RumahKu....ISTANA kami!

Projek Istana aku..masih blom siap2 lagi. Nie dh nk masuk 2 tahun dah. Semua sedara mara..org kampung dok asyik tanya, bila la istana aku tu nak siap. Aku cakap je yang 'peruntukan Kerajaan x cukup..'. Rilek la..x lama lagi siap la tu. hehehe
Orang kata Istana aku nie cam Dewan Masyarakat? aii..nampak sangat ke macam dewan???
Ni pic 2 minggu lepas..kontraktor sedang menyiapkan kerja memasang bumbung.
Nie bahagian blakang istana. Kolam akan d masukkan dalam RMK10. haha..
Adoi..x sabar nk duduk Istana Idaman ni.
Bahan binaan sekarang semua naik harga...

Sabar je la...harap2 tahun nie leh beraya kat ISTANA ini.

4 comments:

  1. Rumah ya mun d polah kolam renang d belakang ya nang sesuai menar.. Aku sokong... haha..

    ReplyDelete
  2. Dah ado kolam itit terbiar blkg umah aku yo! cuma nk mandik jak raso x sanggup gik!

    ReplyDelete
  3. xsaba ku nk berambeh istana tok...

    ReplyDelete
  4. HEHE..datang berambeh jgn lupak mbak bantal dirik mpun. Klak ado berpeta bantal umah mek urg! (Pesanan oleh Kementerian Kesihatan)

    ReplyDelete

Chenal