Tuesday, January 3, 2012

Nur Amalina kah itu?

Nie Nur Amalina ker?? 
Citer ni aku dapat dari blog Blog Serius dan gambar2 nie aku copy dari blog yang aku pun dah tak ingat!


Sebenarnya aku penah jumpa dengan Nur Amalina nie...dalam satu flight Terengganu - KLIA. Masa tu dia buat tour untuk program Puteri Umno ke seluruh Malaysia yang aku sendiri tak tau program apa. Program motivasi kot! Orangnya peramah...mudah senyum...dan bertudung.

Kesah pasal kami jumpa Nur Amalina tu kemudian la citer.

Bila baca kenyataan seorang bapa seperti dalam  Blog Serius laporkan...
- dia nak mati masa depan anak jangan mati adat. Korang sanggup ke nak matikan masa depan anak?
Kalo aku...aku memang tak sanggup la. Sapa tak nak anak berjaya...cemerlang?
Tapi aku lebih rela mati adat daripada mati agama.  Nauzubillah.....

Selepas nie isu Amalina pasti menjadi lebih panas seperti isu Sufiah Yusuf..

Kita tengok perkembangan isu ini nanti...K!

1 comment:

  1. Aaa.. Sik kenal ehh nemiak tok.. Kin glemer jak upanya nektok dah...

    ReplyDelete

Chenal