Tuesday, April 2, 2013

Mula aktif kembali...

Hari ni aku  saja2 nak buat entri ringkas....sebelum kembali aktif dalam dunia bloging. 
Sebenarnya tak banyak sangat pun cerita dan perkembangan yang d kongsi dalam blog kebelakangan ni. Agak sibuk dengan hal2 duniawi. Itu ini nak kena buat sampai rasa kemalasan yang melampau untuk menekan keyboard dan cari idea untuk entri blog poyo nie!

Anak aku dah mula ekot jejak mencipta kreativiti....sendiri
Alhamdulillah.....sepanjang x buka blog nie, masih lagi hidup aku dengan dunia yang fana. Tangan masih boleh lagi nak menekan2 keyboard untuk buat entri selepas ni. Cuba nak cari modal je terkial2 lagi. Apapun....Selamat bersua kembali....

4 comments:

  1. Lamak dah ktk x update blog. Welcome back ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya lah....kamboh benda lain. ya lamak dh x update.

      Delete
  2. welkam back. sama la T___T duniawi duniawi~

    ReplyDelete

Chenal