Monday, August 6, 2012

KOSMO buat kontroversi

KOSMO plak buat kontroversi pagi-pagi nie di kala orang xcited meraikan pencapaian terbaik Dato Lee Chong Wei meraih pingat di sukan Olimpik! Korang baca la citer dalam KOSMO hari ni! Panas...

Berapa ramai la rakyat Malaysia yang mampu sampai ke tahap itu? Maksud aku...masuk Olimpik. X ramai. 
Berapa orang atlit yang telah menyumbang pingat untuk negara di Sukan Olimpik? setakat nie...Dato LCW je la.
Rejeki yang tak semua orang mampu capai, kalo tak de usaha. Kita patut bangga. At least Malaysia tersenarai penerima pingat pada Sukan Olimpik tu. 

Korang baca la komen mereka dlm FB Kosmo kat bawah nie :



4 comments:

  1. Wlpn apa pun tahniah Dato Lee Chong Wei.

    ReplyDelete
  2. betul3x...pencapaian DLCW ya dah sangat bagus compare tu diri kita sendiri kan...sik da atlit kita senang2 oleh pingat kat olimpik...lagipun, DLCW cedera tapi tetap berjuang habis-hanisan. semangat nya berjuang n fokus ya menyebabkan kmk kagum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yo lah Vi. Semangat Malaysia bolehh!

      Delete

Chenal