Monday, December 5, 2011

AHAD : Menggunakan masa yang berkualiti bersama keluarga

Ahad - hari untuk rehat. Memang rasa nak rileks. Tak nak fikir pasal kerja, pasal masalah orang lain (kecuali masalah sendiri dan famili) dan kalo boleh tiap2 ahad ada orang urutkan badan yang penat nie.
Ahad - masa untuk bersama famili..Duduk borak dengan famili, main kejar-kejar dengan anak dan isteri, rancang untuk tambah famili (ni untuk yang dah ada hubungan yang halal sahaja), masak - makan sama-sama. 
Ahad - hari untuk hobi..tengok wayang atau TV, jalan-jalan cari makan, tengok orang lalu lalang kat shoping mall, baca majalah, layan anak2 sedara..dan update blog..
Ahad - Untuk memenuhi jemputan kenduri kahwin..Memenuhi jemputan kenduri kahwin nie. Sana - sini - sinun dah tentu la banyak menu-menu best! x payah masak untuk lunch laghii. Sian wife asyik masak je..
Ahad - masa untuk bersuka ria...itu sudah pasti!!! x nak la dengar orang marah-marah. 
Ahad - pegi pasar Tamu Satok...cari kuih muih untuk breakfast, ikan, sotong, sayur, biskut, surat khabar ..apa2 la yang best!

Tapi kalo setiap ahad buat benda yang sama pun...boring jghak kan??! Adakah Ahad korang happening??

4 comments:

  1. Pengilan hari ahad ya tek nyo.. Kenyang perut sehari mbak makan jak2.. haha... Malam men bedmenten.. Ngeluar balit kalori.. Lepas ya update blog...

    ReplyDelete
  2. kmk dah x tauk ari dah..mala jak cuti..hohoho

    ReplyDelete
  3. hari ahad lah paling happening...ngeeee

    ReplyDelete
  4. AmirFX : nang belo hujung minggu dirik!
    Cik Lynda : lom dak pak kejo gik daro?
    atok : atok memang happening!

    ReplyDelete

Chenal