Thursday, July 7, 2011

Potret untuk galpren!

Aku ni bukan la terer sangat melukis pun...tapi kadang2 tu gian jugak nak melukis. Ye la....zaman ensem2 dulu masuk kelas lukisan pun sampai tingkatan 3 jerr! X khatam pun. Melukis keta pun cam kotak. heheh

Pasal tu la malam tadi aku try jughak melukis potret. Tangan ni dah gatal2. Warna pensil anak aku jadi mangsa...! Siap mintak kebenaran pinjam laghi!Sambil temankan anak buat kerja skolah dia... aku plak kat sebelah cuba2 nasib melukis potret...galfren aku! Kalo jadi la. kalo x jadi, simpan je la...

Bleh lagi ka tangan aku ni melukis???? Walaupun x terer cam Da Vinci, tapi kira ok laaa.


Emmm..baru separuh siap. Sambil2 tu, perah otak untuk cari imaginasi kreatif cam ne rupe galfren aku nie!

Hahhhh! ermm..ok la kot! masih macam orghang kan?
Cute tak?


Tetiba anak aku yang comel giler request lukis potret dier...
Huh..! Sementara mood nak melukis tu masih ada, aku lukis jugak. Conteng sket2....sempat ghak siapkan separuh!

P/s pada kengkawan yang buat tempahan potret korang yang aku x siap tu.. sori la ekk! aku bkn pro. K!

5 comments:

  1. Terer juak dirik melukis.. Mun aku tek alu jadi bulat2 jak..

    ReplyDelete
  2. wahhhhhhhhh.best pok.aku lukis cacin ngan tiang pande la.wakakaka.

    ReplyDelete
  3. Cubo nasib jak...! Biaso x penah jadi punn!!

    ReplyDelete
  4. lwk la muka azwa ya su...

    ReplyDelete

Chenal