Saturday, May 14, 2011

Bakal isteri ke 4 Salih buka rahsia

Banyak blog dan berita pasal Abg Salih Yacob bakal berkahwin untuk no.4. Aku pun terhegeh2 jugak nak masuk kan entri pasal Abg Salih nie. Saja la...br lepas baca blog Onggon.com.

Cerita perkenalan mereka ada dalam Youtube.com


Mengharapkan yang terbaik daripada tindakan yang baik. Poligami bukan lah perkara yang buruk..kerana dalam Al-Quran membenarkan poligami. Tapi kena la memenuhi syarat nya....

Penah satu ketika dulu..kecoh isu Sister In Islam buat program 'No Poligamy' yang pada masa itu program dirasmikan oleh isteri Pak Lah.Para ulama Malaysia mengecam tindakan SISTER IN ISLAM itu. Sewenang-wenangnya menidakkan perkara yang telah termaktub di dalam Al-Quran.

Renung2kan..dan Selamat beramal...

6 comments:

  1. Wah... Tersedak I tek hehehe.. Tapi mena ya, sebagai org Islam kita patut rujuk Al-Quran bukannya melalui cerita2 negatif yg sering dipertontonkan kepada kita melaui media atau drama minggu ini.. Yg penting mampu dan bertanggungjawab... :)

    ReplyDelete
  2. cam tauk2 jak aku copy n paste! aku nyambung cite jak!

    ReplyDelete
  3. Chaiyokk2 Salih.. Ya bok lihai.. Dah la mudak ompuan ya.. wahhhh...

    ReplyDelete
  4. Salih Yacob yo lah dj radio feveret aku. Tiap2 ari ku nengar SinarFM. Apo hai mbukak cito poligami tuk pok? Ado keinginan juak kah??

    ReplyDelete
  5. Thanks ya 4 da comment..btw, ur header is scary takot2 hehe

    ReplyDelete

Chenal