Wednesday, August 20, 2014

Bahaya Paracetamol.... kesan buruk yang berpanjangan.

Kajian mendapati paracetamol mempunyai kesan buruk??? Begitulah artikel yang saya baca sabtu lepas....
Sebenarnya banyak kali dengar tentang paracetamol ni mempunyai kesan sampingan dengan kesihatan. Tapi kita nie degil....nak juga beli. Dah tak tau nak cari apa kalo demam...

Tapi semenjak amal Virgin Coconut Oil Catalyst - jarang jugak la demam. Alhamdulillah la... Allah masih pelihara kesihatan kita. Besar nikmat tu.... kesihatan yang berpanjangan.

So...selepas nie, kalo demam tak fikir la nak ambik paracetamol. Kalau boleh, cari alternatif lain selain ambil ubat yang ada sampingan cam nie. Ye takkk???

2 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  2. Kajian mendapati paracetamol mempunyai kesan buruk??? Специально для Вас мы собрали анкеты лучших проституток - Дешевые проститутки Киева sex Социология - это наука с максимальным множеством методов и минимальными результатами.Bahaya Paracetamol.... kesan buruk yang berpanjangan.
    Изумительная проститутка Киева, миниатюрный и нежный цветок. Общительная и интересная во всех отношениях девушка. Встречусь с обеспеченным мужчиной.

    ReplyDelete

Chenal